$app = JFactory::getApplication(); $nazwa_witryny = $app->getCfg('sitename');

Wiadomość

herbUrząd Gminy Secemin
ul. Struga 2, 29-145 Secemin
tel. (34) 355 60 17, (34) 355 60 77,
fax. (34) 390 68 60
www.secemin.pl


Karta Informacyjna Nr RG-18


Tytuł: Wydawanie zaświadczenia o przeznaczeniu terenu w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego


I. Podstawa Prawna

    • Ustawa z dnia 27 marca 2003 o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym   Dz. U. Nr 80 poz. 717 z późniejszymi zmianami – art. 30;
    • Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz.U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 z późn. zm.);
    • Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2006 r., nr 225, poz.1635 z późn. zm.).


II. Wymagany wniosek

Formularz wniosku dostępny jest:

    • w wersji papierowej w Referacie Gospodarki - pokój nr 5a (parter)
    • w formie elektronicznej - wzór wniosku ikonka word ikona pdf


III. Załączniki do wniosku

Brak


IV. Dokumenty do wglądu

Wypis z rejestru gruntów.


V. Opłaty

Opłata skarbowa za wydanie zaświadczenia - 17 zł.

Opłatę należy dokonać przelewem na konto Urzędu Gminy Secemin :Bank Spółdzielczy Koniecpol Oddział Secemin 70 8276 1026 2100 0003 03001 lub w kasie Urzędu Gminy.


VI. Termin załatwienia sprawy

Nie później niż w ciągu 14 dni od daty złożenia wniosku.


VII. Miejsce załatwienia sprawy

Adres: Urząd Gminy Secemin, ul. Struga 2, 29-145 Secemin

pokój 8, tel. (34) 355 60 17 wew. 41
Pracownik: Zalas Stanisława


VIII. Godziny pracy

Pn. - Pt. 730 - 1530


IX. Tryb odwoławczy

Nie przysługuje


X. Uwagi

Wójt Gminy wydaje zaświadczenia, potwierdzające fakty albo stan prawny, wynikające z prowadzonej ewidencji, rejestrów bądź z innych danych znajdujących się w posiadaniu Urzędu Gminy.


data utworzenia: 15.12.20011 r.
data ostatniej aktualizacji: 15.12.2011 r.
data zatwierdzenia: 30.12.2011 r.