Urząd Gminy Secemin
ul. Struga 2, 29-145 Secemin
tel. (34) 355 60 17, (34) 355 60 77,
fax. (34) 390 68 60
www.secemin.pl
Karta Informacyjna Nr RG-20
Tytuł: Wydanie opinii o zgodności projektów podziału nieruchomości z ustaleniami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
I. Podstawa Prawna
-
- art. 93 ust. 4 i 5 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 102, poz. 651 ze zmianami)
- § 3 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2004 r. w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości (Dz.U. z 2004r. Nr 268, poz.2663)
- art. 123 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t. j. Dz. U. z 2000 r. Nr 98,poz. 1071 z późn. zm.)
- ustalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.
II. Wymagany wniosek
Formularz wniosku dostępny jest:
-
- w wersji papierowej w Referacie Gospodarki - pokój nr 5a (parter)
- w formie elektronicznej - wzór wniosku
III. Załączniki do wniosku
-
- 3 egz. wstępnego projektu podziału sporządzonego na kopii mapy zasadniczej, a w przypadku jej braku - na kopii mapy katastralnej, uzupełnionej o niezbędne dla projektu podziału elementy zagospodarowania terenu,
- tytuł własności do nieruchomości / wypis z KW lub akt notarialny, akt własności ziemi, postanowienie sądu/,
- wypis z ewidencji gruntów,
- ewentualne upoważnienie udzielone osobie działającej w imieniu wnioskodawcy.
IV. Dokumenty do wglądu
Brak
V. Opłaty
Nie pobiera się opłaty skarbowej.
VI. Termin załatwienia sprawy
Nie później niż w ciągu miesiąca
VII. Miejsce załatwienia sprawy
Adres: Urząd Gminy Secemin, ul. Struga 2, 29-145 Secemin
pokój 5a, tel. (34) 355 60 17 wew. 34
Pracownik: Zalas Stanisława
VIII. Godziny pracy
Pn. - Pt. 730 - 1530
IX. Tryb odwoławczy
Na postanowienie służy stronom zażalenie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Kielcach, za pośrednictwem Wójta Gminy Secemin, w terminie 7 dni od daty jego doręczenia.
X. Uwagi
-
- Wnioski wraz załącznikami składa się w Sekretariacie Urzędu Gminy Secemin pok. Nr 13 – II piętro,
- W przypadku braku kompletu dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia,
- Uprawomocnienie postanowienia następuje po 7 dniach od daty jego doręczenia stronom, w przypadku nie odwołania się strony od postanowienia.
data utworzenia: 15.12.20011 r.
data ostatniej aktualizacji: 15.12.2011 r.
data zatwierdzenia: 30.12.2011 r.